Wednesday, June 4, 2014

Jalan-jalan di i-city Shah Alam

Ooouch! hampir-hampir kena tanduk
Mei 2014- Cuti hari pekerja kami sekeluarga memilih untuk bersantai-santai di i-city, Shah Alam. Kali terakhir aku ke i-city 4-5 tahun lepas dan ketika itu i-city cuma ada lampu -lampu led yang di bentuk dengan pelbagai rupa seperti pokok, angsa, rusa dan suasana malamnya amat meriah.

Antara attraction ialah i-city art trick museum... agak teruja juga melihat lukisan gambar 3D yang jika dilihat sekali imbas seperti betul jika kena dengan gayanya...

Beberapa gambar untuk tatapan

Tak perlu ke air terjun...

spalsh... basahlah baby aku

"Penjajah boleh berambus dari Tanah Melayu" kataku sambil melepaskan penumbuk

Kat sini pun ada lembu susu... tak perlu ke NZ

Aaggh!... tolong jangan usik saya

Bersama keluarga

"Adik pegang kuat-kuat, saya nak lukis"

Wang besar..wang besar..

lari..lari.. raksasa mangganas

Cermin ajaib...

wooit... malulah aku

Runtuhlah kerajaan Firaun...
Berbaloi stay hotel ni... semua attraction dekat...keluarkan duit aje

suasana waktu malam di i-city. dah ada macam-macam game

i-city wheel...

My Sarah
Ada lagi tempat yang aku pergi di i-city...tapi di post lain. Sekian

No comments:

Post a Comment